Incasso Portaal Header Oic

Zo werkt jouw Online Incasso portaal.

Sinds kort hebben we een nieuwe omgeving voor jouw Online Incasso account. Hierin beheer je eenvoudig en overzichtelijk al je incasso’s en facturen. In de video hieronder leggen we graag uit hoe het werkt!

Belangrijkste functionaliteiten.

In jouw persoonlijke Online Incasso-omgeving heb je altijd en laagdrempelig grip op je incasso’s en regel je alles snel en veilig, waar en wanneer je maar wilt. Je kunt eenvoudig:

  • Zien welke facturen nog openstaan en welke al betaald zijn
  • Aanmaningen versturen
  • Incasso's starten
  • Kredietrapporten aanvragen
  • Te koppelen met diverse boekhoudpakketten!

Jouw voordelen op een rij!

Met jouw persoonlijke Online Incasso omgeving regel je al je incasso’s en facturen op één plek. Zo houd je altijd overzicht en controle, en profiteer je van deze voordelen:

  • Altijd inzicht in openstaande en betaalde facturen

  • Alles overzichtelijk op één centrale plek

  • Gebruiksvriendelijke interface, ook op mobiel

  • Bespaar tijd door eenvoudig een aanmaning te sturen of een incasso te starten

  • Snel en veilig account aanmaken
  • Altijd overzicht en controle
  • Snel acties uitvoeren

Maak gratis een account aan

  1. Klik op de knop ‘Account aanmaken’

  2. Vul je gegevens in en bevestig je registratie via de e-mail

  3. Log in met je gegevens

  4. Start direct met het beheren van je incasso’s, het versturen van aanmaningen of het aanvragen van kredietrapporten

"We hebben altijd inzicht en kunnen zaken eventueel pauzeren. De mogelijkheid om zelf de regie te houden maakt het echt een waardevolle tool voor ons."

Veelgestelde vragen.

Ja, je kunt op elk moment je gegevens aanpassen in je persoonlijke omgeving. Zo houd je alles up-to-date en onder controle.

Je hebt alleen een geldig e-mailadres en wat basisgegevens zoals je naam, kvk en bedrijfsinformatie nodig. Binnen een paar minuten is je account aangemaakt en kun je direct aan de slag!