ZZP Servicedesk

ZZP Servicedesk is in 2014 opgezet door Dutch Network Group (DNG) in samenwerking met Platform Zelfstandige Ondernemers (PZO). DNG hielp op dat moment met MKBServicedesk.nl en ondernemersmagazine De Zaak al 22 jaar ondernemers uit het MKB vooruit. Deze kennis is ingezet om de zzp’er met dit platform vooruit te helpen.

De ZZP Servicedesk is één centraal punt waar alle voor zzp’ers belangrijke onderwerpen uitgebreid behandeld worden. Specifieke vraagstukken vanaf de start van de onderneming tot aan de doorgroei tot senior zzp’er komen aan bod. Het platform helpt zzp’ers hun zaken op orde te brengen, risico’s te vermijden, klanten te vinden en biedt antwoorden en een klankbord.

Waarom kiest ZZP Servicedesk voor Payt?
Wij geloven er in dat het gebruik van Payt u als zzp’er verder kan helpen. Als u niet meer zelf achter uw facturen aan hoeft, heeft u tenslotte meer tijd om u te focussen op waar u goed in bent. Door het hoge inningspercentage kunt u er bovendien voor zorgen dat u meer geld beschikbaar hebt voor uw onderneming en dat uw winst omhoog gaat!

Start direct je eerste zaak!

Begin hier